Waluty
Nowości
As Dusk Falls PS5 Nowa KW
As Dusk Falls PS5 Nowa KW

149,00 zł

szt.
Asphalt Legends Unite Nowa PS5 KW
Asphalt Legends Unite Nowa PS5 KW

109,00 zł

szt.
Bleak Faith : Forsaken Nowa PS5 KW
Bleak Faith : Forsaken Nowa PS5 KW

149,00 zł

szt.
Zwroty i reklamacje

Polityka Zwrotów i Reklamacji

NoGame.pl

Zwroty

  1. Prawo do odstąpienia od umowy:

    • Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
    • Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, prosimy o kontakt poprzez e-mail: support@nogame.pl, podając numer zamówienia oraz datę zakupu.
  2. Warunki zwrotu:

    • Produkt musi być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
    • Nowe gry muszą być zwrócone w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu.
    • Używane gry muszą być zwrócone w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone wraz z niezerwaną plombą zabezpieczającą. Zniszczenie plomby spowoduje niemożliwość zwrotu 
  3. Procedura zwrotu:

    • Po otrzymaniu zgłoszenia odstąpienia od umowy, przesyłamy instrukcje dotyczące wysyłki zwrotnej.
    • Koszt zwrotu przesyłki w przypadku zerwania plomb lub otwarcia fabrycznego opakowania ponosi konsument, w przypadku nienaruszonych plomb i opakowań fabrycznych, NoGame.pl
    • Zwrot należności za produkt nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru, na ten sam rachunek bankowy, z którego dokonano płatności.

Reklamacje

  1. Prawo do reklamacji:

    • Konsument ma prawo do reklamacji zakupionego produktu w przypadku jego wad fizycznych lub prawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Warunki reklamacji:

    • Reklamacji podlegają gry, które mają wady uniemożliwiające ich używanie zgodnie z przeznaczeniem.
    • Używane gry, które nie działają poprawnie mimo zapewnień o ich sprawności.
  3. Procedura reklamacyjna:

    • Reklamację można zgłosić poprzez e-mail: sklep@nogame.pl, podając numer zamówienia, datę zakupu, opis wady oraz załączając zdjęcia wady (jeśli to możliwe).
    • Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
    • W przypadku uznania reklamacji, konsument może żądać naprawy produktu, wymiany na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy (zwrotu pieniędzy).
  4. Koszty związane z reklamacją:

    • W przypadku uznania reklamacji, koszty związane z odesłaniem wadliwego produktu oraz wysyłką nowego ponosi NoGame.pl.
    • W przypadku nieuznania reklamacji, koszty odesłania produktu ponosi konsument.

Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów i reklamacji, prosimy o kontakt:

  • E-mail: sklep@nogame.pl
  • Telefon: +48 691 399 659

Adres do zwrotów i reklamacji: NoGame.pl ul. Kazimierza Wielkiego 41 30-074  Kraków Polska

Dziękujemy za zakupy na NoGame.pl!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl