Waluty
Zwroty i reklamacje

Polityka Zwrotów i Reklamacji

NoGame.pl

 

Formularz Zwrotów:

 

Zwroty

  1. Prawo do odstąpienia od umowy:

    • Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
    • Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, prosimy o kontakt poprzez e-mail: support@nogame.pl, podając numer zamówienia oraz datę zakupu.
  2. Warunki zwrotu:

    • Produkt musi być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
    • Nowe gry muszą być zwrócone w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu.
    • Używane gry muszą być zwrócone w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone wraz z niezerwaną plombą zabezpieczającą. Zniszczenie plomby spowoduje niemożliwość zwrotu 
  3. Procedura zwrotu:

    • Po otrzymaniu zgłoszenia odstąpienia od umowy, przesyłamy instrukcje dotyczące wysyłki zwrotnej.
    • Koszt zwrotu przesyłki w przypadku zerwania plomb lub otwarcia fabrycznego opakowania ponosi konsument, w przypadku nienaruszonych plomb i opakowań fabrycznych, NoGame.pl
    • Zwrot należności za produkt nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru, na ten sam rachunek bankowy, z którego dokonano płatności.

Reklamacje

  1. Prawo do reklamacji:

    • Konsument ma prawo do reklamacji zakupionego produktu w przypadku jego wad fizycznych lub prawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Warunki reklamacji:

    • Reklamacji podlegają gry, które mają wady uniemożliwiające ich używanie zgodnie z przeznaczeniem.
    • Używane gry, które nie działają poprawnie mimo zapewnień o ich sprawności.
  3. Procedura reklamacyjna:

    • Reklamację można zgłosić poprzez e-mail: sklep@nogame.pl, podając numer zamówienia, datę zakupu, opis wady oraz załączając zdjęcia wady (jeśli to możliwe).
    • Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
    • W przypadku uznania reklamacji, konsument może żądać naprawy produktu, wymiany na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy (zwrotu pieniędzy).
  4. Koszty związane z reklamacją:

    • W przypadku uznania reklamacji, koszty związane z odesłaniem wadliwego produktu oraz wysyłką nowego ponosi NoGame.pl.
    • W przypadku nieuznania reklamacji, koszty odesłania produktu ponosi konsument.

Zgłoszenie reklamacji możliwe jest również poprzez poniższy link : 

https://furgonetka.pl/zwrot

 

Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów i reklamacji, prosimy o kontakt:

  • E-mail: sklep@nogame.pl
  • Telefon: +48 691 399 659

Adres do zwrotów i reklamacji: NoGame.pl ul. Kazimierza Wielkiego 41 30-074  Kraków Polska

Dziękujemy za zakupy na NoGame.pl!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl