229,00 zł
Hitman 2 XONE Nowa nh
Opis
UWAGA! Planowana premiera tytułu to 13.11.2018r
Hitman 2 jest kolejną odsłoną popularnego cyklu gier akcji tworzonych przez duńskie studio IO Interactive, a zarazem bezpośrednią kontynuacją hitu z 2016 roku. Produkcja ukazała się nakładem Warner Bros. Interactive Entertainment.
Fabuła
Akcja gry Hitman 2 toczy się po wydarzeniach przedstawionych w poprzedniej części serii. Głównym zadaniem Agenta 47 jest eliminacja tajemniczego klienta i rozbicie jego przestępczej siatki. Sprawy komplikują się w momencie, kiedy bohater poznaje tożsamość swojego celu oraz informacje na temat jego przeszłości.
Mechanika
W Hitman 2 akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby (TPP). W pogoni za swoją ofiarą łysy zabójca odwiedza rozmaite zakątki świata, między innymi lasy tropikalne i huczną imprezę w słonecznym Miami. W trakcie zabawy zajmujemy się eliminacją wyznaczonych celów.
Zgodnie z zasadami, jakimi rządzą się gry z tego cyklu, poszczególne zadania można realizować na rozmaite sposoby i choć nic nie stoi na przeszkodzie, by wdać się w otwartą walkę z przeciwnikami, najwyżej punktowane są bardziej subtelne metody działania i niezdradzanie swojej obecności. Profesjonalny zabójca musi więc korzystać z przebrań, przekradać się za plecami oponentów, używać pistoletu z tłumikiem lub karabinu snajperskiego, stosować trucizny czy pozorować nieszczęśliwe wypadki.
Tryby gry
Hitman 2 jest pierwszą częścią serii, w której obok kampanii fabularnej dla pojedynczego gracza pojawia się oparty na współpracy tryb multiplayer, ochrzczony mianem Sniper Assassin.
Kwestie techniczne
Hitman 2 działa w oparciu o autorską technologię Glacier 2, która napędzała także poprzednią część. Zmiany w oprawie graficznej są więc niewielkie, choć można dostrzec kilka usprawnionych elementów.
Źródło: www.gry-online.pl
Dane techniczne
Platforma | Xbox One |
Producent | brak |
Sklep | Sklep Kraków - Nowa Huta Os. Handlowe 5 |
Język | Polski - napisy |
Stan | Nowa |
Wydanie | Premierowe |
Gatunek | Gra akcji |
PEGI | 18 |
Obsługa Move/Kinect | Nie |